Om mig
Min profilbild

Pauline & Julia


RSS Flöde
Lite uppdatering!
Hejhej! Pauline här igen! Jag vet att Julia är mycket bättre på att uppdatera än jag är, men jag har inte tid. Det är sjukt mycket i skolan nu innan jul och nästa år blir det hemundervisning istället. Jag vill hinna få så mycket gjort som möjligt innan lovet. Idag var jag och några vänner i alla fall nere på stan och självklart tycker dom att det är jättespännande att ha en gavid kompis, så dom vill också gå in i affärer som säljer bebiskläder och titta och känna och liknande:) Köpte lite vita och svarta bas grejer till bebisen eftersom jag inte vet vilket kön barnet har. Vitt och svart passar väl alltid? Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt. Kanske bloggar lite till senare ikväll, eller imorgon.

Och jag vill bara göra det klart för alla: Jag uppmanar er INTE till att bli gravida i förtid! Man ska njuta av ungdomen. Jag kommer aldrig få gå ut och festa och ha roligt med mina vänner och inte behöva oroa mig för nånting för jag kommer alltid ha en bebis att tänka på.
Puss och kram// Pauline
2010-12-03 @ 21:36:51 Pauline Permalink


Kommentarer

I AM BAAM - Göteborg Edition skrev 2010-12-03 @ 22:18:48

Dom första åren kanske du inte kan gå ut med dina kompisar. Men knatten är ju inte bebis för alltid och en kväll skulle väll din mamma eller pappa kunna sitta barnvakt? Om du visar henne hur självständig du är sen när du har fött knatten så är det ju helt okej att ha barnvakt en kväll. :)



Så säg aldrig aldrig! Sen är det väll ingen större förlust att inte kunna gå ut och festa? Ni kan ju göra roliga saker som inte innebär att festa.

ÅÅÅH vad jag tycker om er blogg :D vet ni det!

URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback