Om mig
Min profilbild

Pauline & Julia


RSS Flöde
Imorgon är det jul!
Imorgon är det julafton och hela min familj är i full färd med att pynta och ha sig... Mormor står och lagar mat och mamma och alla andra vuxna städar. Det är full kallabalik. Småsystrarna har somnat i soffan och jag känner hur trött jag är. Det kanske är dags att gå och lägga sig och vakna upp imorgon på julafton? OCh förresten förlåt för min dåliga uppdatering, jag har glömt :$ God jul med er!
Vår gran pyntades ikväll, inte lika fantastisk som denna dock:)
2010-12-23 @ 21:31:00 Massa struntsnack Permalink


Kommentarer

Louis Vuitton Handbag skrev 2011-04-11 @ 04:40:43

Louis Vuitton handbag for women is just like cars for men, heroin for drug addicts, rights for politicians, so full of great magic, like a magnet. How many styles that had been popular for a time have become a thing of the past? Only the Louis Vuitton Handbag is forever. These classic styles, exuding lasting charm, are the dreams of all women in their lifetime. These Discount Louis Vuitton Handbag can be called the ones throughout the world which can best stimulate women’s intense desire.





URL: http://www.etohandbag.com/gucci-handbag-c-110.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback