Om mig
Min profilbild

Pauline & Julia


RSS Flöde
Längtan ♥
Hej bloggen. Det är alltså jag som är Pauline. Jag såg att Julia hade gjort ett inlägg så jag får väl också göra det
Jag är i Vecka 16 så det är bara 2 veckor kvar till ultraljud och jag har redan börjat planera saker och ting.
Jag älskar småbarn så jag kan inte låta bli att gå till bebisavdelningarna i klädaffärer. Jag blir helt till mig av alla Söta kläder.
Hej bloggen. Det är alltså jag som är Pauline. Jag såg att Julia hade gjort ett inlägg så jag får väl också göra det:)
Jag är i Vecka 16 så det är bara 2 veckor kvar till ultraljud och jag har redan börjat planera saker och ting.
Jag älskar småbarn så jag kan inte låta bli att gå till bebisavdelningarna i klädaffärer. Jag blir helt till mig av alla Söta kläder. Alltså tänk er att få hålla i en liten söt bebis som är er alldeles egen! Och att få köpa så söta kläder och skor.
Nostalgisk är nog inte rätt ord, men vi kör på det.
Jag hoppas på en liten son, men det spelar självklart ingen roll om det är pojke eller flicka. Jag hoppas att det blir ett friskt barn i alla fall.
Nu måste jag kila ner på stan, så jag lämnar er med ett pusshej!
/Pauline


Lånad bild:)
2010-12-02 @ 16:58:20 Paulines graviditet Permalink


Kommentarer

Emelie <3 skrev 2010-12-02 @ 19:08:06

Hej sötnos ! <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss <3

URL: http://ammis.se
michaela skrev 2010-12-02 @ 20:56:51

sv: åh tack, dsm!

URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/
Louise skrev 2010-12-02 @ 21:38:36

tack vad snäll du är :D tack själv :D söt header och allt :D



allt bra med dig ? :) kramar



URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback